:)


The Heart Of the Game

woensdag 6 april 2011

Mijn kerntalenten


Ik ben in zeer veel verschillende zaken geïnteresseerd en vind het leuk om verbanden te leggen tussen verschillende domeinen. Op professioneel vlak heb ik veel uitwegen, omdat ik zoveel intresses heb.

Ik over een behoorlijke portie prestatiedrang waardoor ik de dingen steeds sneller, efficiënter en beter wil doen. 'Stilstaan is achteruitgaan' is mijn motto. Ik heb behoefte aan een job en omgeving die mij echte uitdagingen kan aanbieden en waar ik mijn energie op een positieve manier kwijt kan.

Ik hou ervan om met anderen te zijn en heb veel sociale contacten nodig. Ik moet vaak eens een praatje kunnen maken.


Ik kan me heel goed inleven in de situatie of gedachtengang van anderen. Ik hou gemakkelijk rekening met wat anderen denken en voelen daarom heb ik het vaak moeilijk om 'neen' te zeggen.
Ik ben een doelgerichte, energieke teamplayer. Ik weet graag wat er van mij verwacht wordt.

Ik ben een echte volhouder die recht op mijn doel afgaat. 'Opgeven' staat niet in mijn woordenboek. Eens ik weet wat ik wil, ga ik er helemaal voor.

Ik ben een initiatiefnemer die niet bij de pakken blijft zitten. Ik neem verantwoordelijkheid op voor mezelf en wacht niet af. Blind uitvoeren wat anderen me opleggen en daarbij nog eens op mijn vingers worden gekeken, is demotiverend voor mij.


4 opmerkingen:

  1. Je bent inderdaad een echte volhouder en zeer prestatiegericht! Ik herinner me toen je je blessure had, ging je er volledig voor om zo snel mogelijk terug op het terrein te staan! Opgeven zag ik je nooit doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Hanne - ik kan me hier wel in vinden, maar vraag me af of je inderdaad zo slecht bent in het "neen" zeggen. Jij lijkt mij voldoende wilskrachtig om toch genoeg te laten blijken - of rechtuit te vertellen - wat je NIET aanstaat. Go positivo! Tot morgen. Miss VDB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanne
    Je motivatie en energie brengen kracht in je leven, mensen rondom je zullen je rust en geborgenheid geven. Met een goed evenwicht tussen beide zal je een mooie toekomst tegemoet gaan. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen